Welcome to my Blog..You want to Follow Me? Back To Dashboard? Thanks visit my blog.. !
Awes0me ! //= 360) elmH = 0; return '#' + elmR + elmG + elmB; } //]]>

Laparr ?! Fb?!


Holla...Hari ni aku sorang ja yg pergi sekolah ....kakak,abg,adik,mak bapak semua cuti seminggu tapi aku ?? wargghh !x aci tol...aku cuti 2 hari jaa..ye la.aku tau aku sekolah arab ...toksah la hang nak hena  >.< ..just joking..jgn ambik ati tau .cilll siket !Okeylah ..tutup pasal cite yg x penting..kite tengok kepada tajuk utama ye semua !(mcm la ade org nk bace entry aku.puihhh ! :'] ) ..Semalam aku on la fb aku ..ade la sorang perempuan gedix entah dtg dari mana ,mengepost la sesuatu post yg berbunyi 'You Allz ,I Lapar la..Kesian kat I kan ?' ...oi2 ,aku kt sini nk muntah hijau tau tak..erghh ..!kalau ko lapar ,apesal g post kt fb ...bukan blh kenyang pon dengan mengepost kt fb..sengal.-__- ...ni aku nak nasihat ,kalau ko lapar g la makan ,x payah la g post kt fb ...aku nasihat jea ..bukan nk kutuk ..-.- ...setakat nie je aku nk cerita kt u oulss ..nk sambung tengok running man.. ^.^

2 pengomen yang awesome ^^:

Sakinah said...

Haish ! Golongan ni patut dipijak ramai - ramai ..... Biar dia rasa * muntah rainbow * -__-

Nur Amni said...

haha..betol3.....